Unieke aanpak voor elk grafisch vraagstuk, communicatie komt tot leven

Unieke aanpak voor elk grafisch vraagstuk

Kampert-Nauta is dé partner die volledig in eigen huis ontwikkelde Print, ICT en Marketing oplossingen biedt. Ieder vraagstuk voorzien wij met onze unieke aanpak van een passende oplossing.

Met deze oplossingen zijn we in staat om de interne marketing, communicatie en logistieke processen te optimaliseren bij onze klanten. Naast het produceren en verzenden van drukwerk, zet Kampert-Nauta haar eigen ICT-kennis in om deze optimalisatie te bereiken.

Deze innovatieve aanpak zetten wij in voor zowel (inter)nationale A-merken, als het MKB.

Veel van onze klanten bevinden zich in de retailbranche en hebben meerdere vestigingen óf maken gebruik van een franchiseformule.

Voor franchisegevers

Onze oplossingen zorgen voor een optimalisatie van de communicatie én de uitrol naar de gehele organisatie. Daarbij verliezen we de consistentie van de huisstijlregels niet uit het oog. Samen met jullie marketing afdeling geven we vorm aan de verschillende acties en plaatsen deze op een online marketingportal.

Hiermee ondersteunen we de marketing afdeling op een efficiënte wijze, zodat zij zich kunnen richten op nieuwe acties. Middels de marketingportal zijn de ondernemers of franchisenemers zelf in staat aan de slag te gaan met de materialen die voor hen zijn klaargezet.

Voor franchisenemers en ondernemers

Het bestellen van je eigen marketingmateriaal is niet eerder zó makkelijk geweest.

Per actie staan de uitingen overzichtelijk bij elkaar in een eigen portal. Stap voor stap kies je zelf welke materialen je wilt inzetten. Met één eenvoudige invuloefening ben je zelfs in staat om de materialen te personaliseren en hiermee lokaal in te zetten voor je eigen klanten. Een herkenbaar en consequent merkbeleid zorgt ervoor dat al je uitingen er hetzelfde uit zien.

De bestelde items volg je eenvoudig met een track&trace code en in de portal zie je per onderdeel wat de kosten zijn. Zo heb je continu overzicht van je lopende acties.

Inventarisatie

In de inventarisatiefase gaan wij de samenwerking aan en gaan we gericht op zoek naar goede en verbeterpunten binnen de organisatie. Met behulp van een analyse verzamelen we de benodigde informatie. Het doel van deze fase is het vaststellen van de verbeter potentie.

Oplossing

Vanuit de verbeterpotentie bieden wij een oplossing op maat. Voor deze oplossing zetten we één of een combinatie van onze disciplines in. Samen met de organisatie werken wij de oplossing uit in een plan van aanpak en bepalen we samen de KPI’s.

Implementatie

Het plan van aanpak dient als handleiding voor de uitwerking van de oplossing. Tijdens de implementatie zorgen wij op een flexibele wijze voor de juiste ondersteuning van de medewerkers en de organisatie met als doel een duurzaam resultaat en borging van de oplossing.

Evaluatie

Aan de hand van de opgestelde KPI’s stellen wij transparante rapportages op die inzicht geven in de resultaten van onze aanpak. Daar waar nodig sturen wij de aanpak bij. Zo werken wij samen naar het gewenste resultaat.

Ben jij geïnteresseerd in onze aanpak van procesoptimalisatie?

Vraag vrijblijvend een gesprek aan