Op de hoogte van onze ontwikkelingen, communicatie komt tot leven

Op de hoogte van Kampert-Nauta

vrijdag 13 oktober 2017

Kampert-Nauta heeft in de loop der jaren een groot assortiment aan communicatiemiddelen opgebouwd. Al deze middelen lagen verspreid door het bedrijf opgeslagen. De enveloppen en briefpapier lagen bijvoorbeeld op een pallet bij de expeditie en de pennen in de kast op de afdeling marketing. Je kunt je voorstellen dat het een hele missie was om de juiste items in handen te krijgen. Naast het zoeken naar de juiste locatie ontbrak ook het inzicht in de aanwezige voorraad. De visitekaartjes van Kampert-Nauta medewerkers werden daarnaast via een ‘conventionele wijze’ opgemaakt en geproduceerd. Waar Kampert-Nauta sterk is in het slim en snel vervaardigen van visitekaartjes is er nooit de focus geweest om dit ook voor haarzelf efficiënt in te regelen.

In deze situatie is verandering gekomen. Alle voorraadartikelen zijn ondergebracht in het eigen warehouse. Hierdoor is de voorraad geregistreerd. Daarnaast heeft Kampert-Nauta een verbeterde versie van haar Lokale Marketing Tool in gebruik. Deze portal geeft haar medewerkers de gelegenheid om snel en simpel Kampert-Nauta communicatiematerialen te bestellen. Onder andere schrijfblokken, give-aways, pennen, visitekaartjes en productbrochures. Waarbij ze de schrijfblokken, give-aways en pennen vanuit het warehouse afroepen. De visitekaartjes en productbrochures zijn te personaliseren en produceren ze on demand. Alle items verzamelt ze op één centrale locatie en de besteller beschikt binnen een dag over zijn of haar bestelling.

Kampert-Nauta is trots op de producten die ze voor haar klanten ontwikkelt. Daarom zijn ze blij dat ze deze slimheid ook intern gebruiken. Dit geeft ze nog meer inzicht in de werking en gebruiksvriendelijkheid van hun Lokale Marketing Tool.
 

maandag 9 oktober 2017

Afgelopen vrijdag vond de tweede editie van het Kampert-Nauta Open plaats. In een herfstachtige sfeer streden 26 collega’s verdeeld over 13 teams en drie poules om de prestigieuze titel. In iedere poule was het spannend en de verschillen waren klein.

Uiteindelijk bleven vier teams over die in de halve finale mochten aantreden. De winnaars van poule 1 Kim & Nicky speelden tegen de beste nummer 2 van poule 2 en 3, Martijn & Roger. De winnaars van poule 2 Edith & John speelden tegen de winnaars van poule 3 Jordy & Stefan. Kim & Nicky en Jordy & Stefan kwamen als winnaars uit de bus en mochten het tegen elkaar opnemen in de finale. Deze zinderende wedstrijd werd gewonnen door Kim & Nicky. Zij mochten zich kronen tot nieuwe kampioenen van het Kampert-Nauta Open. De wedstrijd om de derde en vierde plaats was spannend en werd gewonnen door Edith en John.

Kim en Nicky van harte gefeliciteerd met jullie overwinning. De organisatie wil alle deelnemers bedanken voor hun inzet en het publiek voor de support. Het was een geslaagde tweede editie. Op naar volgend jaar!

donderdag 10 augustus 2017

Op donderdag 7 september staat de Fabrique in Utrecht in het teken van het Retail and Brands festival. Een festival waarop denkers, doeners, visionairs, strategen, creatieven en innovators uit de retailwereld zich laten inspireren door de nieuwste trends. Er zijn inspirerende sprekers, hands-on workshops en er is zelfs een dagcamping. Grote merken zoals Zalando, de Bijenkorf en V&D zullen hier aanwezig zijn en voor inspirerende kennissessies zorgen.

Op een festival voor de retailbranche, kunnen Koninklijke Drukkerij Em. de Jong en Kampert-Nauta natuurlijk niet ontbreken. We zullen op dit festival de krachten bundelen als een van de grootste toeleveranciers op het gebied van retaildrukwerk. Naast het aanbieden van retaildrukwerk, faciliteren we ook slimme ict-oplossingen speciaal ontworpen voor de retail.

Nog minder dan een maand tot het Retail & Brands festival. Kom jij ook naar dit inspirerende evenement? Breng dan een bezoekje aan onze stand en wij laten zien wat wij voor je kunnen betekenen.

Wil je meer weten over dit festival? http://retailandbrandsfestival.nl/